Fredag hos mig!

Bloggar med en hand, lättare sagt än gjort. Sitter med vänsterhands fingrar inlindade i aceton dränkta pads och folie för att lösa upp mina älskade lila naglar. I morgon ska de göras om från grunden och jag tänkte vara duktig och göra förarbetet hemma. Får väl se hur det blir, högra handen blev inge vidare.

Har lunchat med Sandra och Maja idag. Saknar gammla Coffeehouse och hoppas det nya öppnar snart. Numera finns inget vidare ställe att äta lunch på i stan, vilket är tråkigt. Äta är ju en av de sakerna jag är bäst på!

Ikväll ska jag och Jenny ut och äta. Sedan bli det Idol för hela slanten. Blir en trevlig kväll som jag ser fram emot.
Nu är det dags att se om naglarna lossnar. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår, det var mys. Blev naglarna fina? Visa bild.

2009-11-28 @ 18:16:27
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0