Helt plötsligt...

Jag har haft en tokmysig dag med syster och Maja. Syster har bakat och bjudit på kakor och lunch och jag och Maja har legat på hennes täcke på köksgolvet och busat. Sötaste ungen. For sedan direkt till nagelterapeuten och fixade till naglarna. I snöiga Katrineholm styrde jag sedan bilen och köpte thai innan jag for hemåt. Och väl hemma så bara dåsar jag ner i soffan. Hungern var som bortblåst och jag orkar noll. Örat värker till max och kroppen skriker: VILA! fastän jag inte direkt har ansträngt mig alls sista veckan.

Förutom detta oerhört informationslösa snack så kan jag väl bara säga att jag nog ska göra som Maja oh skaffa mig ett täcke på köksgolvet. Det var himla skönt att bara ligga där. Undra vad Micke skulle säga?




Kommentarer
Postat av: Jenny

Bläääk för att vara sjuk. Krya på dig nu, så vi kan ta en lunch imorrn.

2009-11-05 @ 17:24:53
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Maja var toknöjd med så mycket gos och uppmärksamhet från dig! Har berömt dig idag förresten! Träffade Sara nere i Norrköping och vi pratade om hur sköntdet är med avlastning från barn ibland, så jag skröt om dig och att jag är så tacksam som har dig som kommer och gosar så med Maja!



KRAM

2009-11-05 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0