Nu har det gått för långt...

Jag lyfte telefonluren i samma stund som tanken kom till mig, ingen chans att ändra sig och hinna tänka en gång för mycket. Jag har fått nog av mig själv och mitt levnadssätt, jag förstår inte hur jag ännu en gång har låtit det gå så otroligt långt. Ett pass på gymmet är inbokat i morgon med instruktör, nu ska jag igång igen. Jag mår dåligt över hur jag beter mig och skadar min kropp men ändå gör jag inget åt det. Men nu är det nog. Börjar med ett steg i taget, det första får alltså bli regelbundna besök på gymmet. Kosten tar jag tag i efter jul. Ett litet steg i taget är bättre än inget steg alls. Jag som var så nöjd för bara lite mer än ett år sedan, minus 12 kg. Har jag klarat det en gång så borde det väl gå igen. Eller rättare sagt, det ska gå igen. Jag har bestämt mig.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det rullar på för dig!



KÄMPA! :D

2009-12-29 @ 13:23:47
URL: http://esroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0