Praktikvecka på ingång

Så är det dags igen, praktik. Tyvärr är jag inte supertaggad, är less på det mesta som har med skolan att göra just nu, så det hänger ihop med det. Måndag och tisdag denna vecka har hela skolan profildagar vilket innebär att min vägledare ska hålla i dans. Jag var välkommen att delta och hade garanterat gjort det om inte min förkylning etsas sig fast som ett frimärke på ett brev och om inte mitt öra fortfarande gjort ont. Har i alla fall en bra plan över hur jag ska genomföra mina uppgifter så det kommer nog bli bra dessa prakikveckor också, taggar säkert till när jag väl kommer dit.

Nu ska jag slänga mig i soffan framför Filip och Fredrik med en hopp te som får värma mig och min förkylning.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej bruden! Jag har ju helt glömt bort att du bad mej maila bilderna till dig-sorry! Men jag såg nu att jag inte har din mailadress! Skriv eller skicka den te mej! Min mail är: [email protected]! Kram

2009-11-09 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0