Regn och rusk

En dag som denna finns det verkligen inga undanflyktet för att inte städa. Det smattrar på fönstret av regnet utanför och lusten till att ta sig utanför dörren är verkligen noll. Men det kanske är ödet eller något. Dammsugaren behövde få sig en sväng om här hemma och det är ju faktiskt alltid lika skönt när det väl är gjort.

Idag var det ledig dag från praktiken så tog mig en lång sovmorgon, vaknade klockan elva, vilket innebar att nattens sömntimmar till antalet blev tolv. Kändes välbehövligt men om jag är pigg trots det vet jag väl inte direkt. Tråkiga november gör sig påmind och regnet gör väl sitt till. Men om en vecka är det dags att ta fram allt som hör julen till. Äntligen!


Fruktskålen, den lättaste uppfräscharen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem tusan är det som äter lime? Är det Micke? :) Är dom inte svåra att skala? Och kokosnöten ska vi inte tala om, går den ens att skala?



:)

2009-11-19 @ 19:42:41
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! Jag hade samma fundering jag! Vem tusan är det som äter lime??!! Och kokosnöt??

2009-11-19 @ 19:45:08
Postat av: Madde

Är man sugen på mjölk är det bara att knäcka nöten och sörpla i sig, inte ska man behöva resa sig från soffan för att gå till kylskåpet. Limen tog jag fel, trodde det var omogna clementiner... eller så är det bara för att göra fuktskålen mer färgglad och fin :-)

2009-11-19 @ 20:01:25
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0