48 dagar till 1:a advent

Det går rykten om att de ar börjat julpynta på IKEA. Lite tidigt kan tyckas med min längtan efter årets jul är enorm. Första julen som jag och Micke firar ihop då vi inte bor i flyttkartonger. Dessutom har vi lilla Maja i familjen i år som kommer förgylla julen för oss alla. Jag och Linda planerar i alla fall en shoppingtur i slutet av oktober, början av november och jag vet ju vad som kommer finnas i mina påsar när vi lämnar IKEA. Men än så länge får vi nöja oss med hösten och dess fina färger som den bjuder på.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa, det är liiite tidigt att börja med julsaker nu..

2009-10-12 @ 14:20:05
URL: http://annikagauffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0