Reklam

Just nu går det två reklamer på tv som fastnat hos mig, av olika anledningar. Den ena får mig att skratta och den andra får mig att bli jätteirriterad.

ICAs reklam med den nya praktikanten får hela mig att skratta, det är en sådan reklamfilm som jag tror skulle kunna få mig att skratta även om jag var på mitt dåligaste humör. Micke tittar lite snett på mig när jag skrattar högt när reklamen sänds, men jag skrattar faktiskt inte åt honom på ett taskigt sätt, jag tycker bara att han är så söt när han sätter de andra tre på plats!

3:s reklam, Telefonjack nej - tack, där "3 tjejen" sitter på en parkbänk med en tuggummituggande brutta får mig att vrida mig av irritation. "A men, vaddå?, Snask, snask. "Vaa?"... Hon ser så dum ut och hennes uttryck får mig att bli galen. Om ICA reklamen får mig att skratta när jag är sur, kan denna reklam förstöra mitt humör.

(Hade tänkt lägga in klipp från youtube på dessa reklamfilmer här, men det var tydligen lite för avancerat för mig.)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med om 3 reklamen, men den andra har jag inte sett.



Hur blev naglarna? Jag vill minsann se resultatet.

2009-10-14 @ 20:03:27
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0