Höjden av otur

Resväskan är packad och klar. Handbagaget är framlagt, det ska bara läggas ner i väskan. Påminner mig själv om att det kanske borde vara smart att väga väskan så jag inte står där som ett fån i morgon och får börja lasta ur vid incheckningen. Tar tag i handtaget på väskan och... -Riiitschh! Handtaget går sönder. Suck! Det andra handtaget gick sönder under resan till Tunisien. Så där står jag, med en fullpackad väska utan handtag. Blir att akut fara till far min och låna en ny väska. Så ja, bara att börja med operation ompackning.

Kommentarer
Postat av: Jenny - ytligheter och ytterligheter

Men så tråkigt! Du kan få låna min, jag har en grön och fin :)

2009-09-30 @ 21:54:09
Postat av: Sandra

Härligt med ny blogg!



Jag vill också åka och sola och bada! Har ju visserligen inga måsten nu under dagarna, men ändå såååå skönt att komma iväg. Men jag unnar er detta! Massakramar

2009-10-01 @ 12:46:21
Postat av: Mattias

Bättre att det hände nu än på resan!

2009-10-01 @ 16:23:08
URL: http://fillibabba.se/mattias/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0