Planer för sommaren

Nu när våren verkar ha kommit på riktigt så känns det inte långt kvar till sommaren också är på ingång. Som vanligt jobbar jag i stort sett hela sommaren, det är det tråkiga med att vara student. Sommarlov kan man glömma. Men förhoppningsvis ska väl jag och mina kära kunna göra några utflykter i sommar, kanske dags att börja smida planer...




Förra året blev det bl.a. en resa till Oslo och en till Göteborg. Båda resorna var hur härliga som helst. Att se U2 på Ullevi var dock bland det häftigaste jag varit med om, vi våra vänner och en si så där 60 000 andra människor. Helt oförglömligt. Men Oslo inte att förglömma. Jättemysig stad, goda vänners lag, goda middagar på Anna och Sveins terass och allt där till. Underbara dagar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Det blir slutet på augusti/början på september som jag drar kosan upp igen :). O. längtar något enormt! :)

2010-04-14 @ 23:43:07
URL: http://malinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0