Lyxhustru!

Gårdagskvällen bjöd på en trevlig tillställning på David och Linas höloft. God mat och dryck coh framförallt en glad och nöjd David! När vi kom dit fanns det lappar uppsatta där var och en av gästerna beskrevs med några ord så att man skulle få en klarare bild av vilka alla var eftersom alla inte kände varandra. Jag gillade min lapp. lyxhustru klingar fint!



Idag ska jag planera kommande vecka. Åter till rutiner! Det innebär också att det är slut på allt onödigt ätande och dags att ta tag i den dagliga motionen igen. Under sommaren har jag fått motion i jobbet, men nu är jobbet slut och det är dags för promenader och gym igen. På tisdag blir det besök på Viktväktarna igen, det är några veckor sedan sist, hoppas det ska kunna ge mig lite ny inspiration och motivation. Planering är A och O för mig i livet. Jag är ingen person som lever efter infall eller spontant. Varje söndag planerar jag därför kommande veckans mat och sen är det veckohandling på måndagen. Jag planerar även träningen vecka för vecka (förutom nu i sommar). Sedan kan träningsformen kanske ändras någon dag, men målet är att ha träning planerad varje dag för att inte strunta i det. I höst kommer det även krävas ordentlig planering för allt plugg, så kalendern kommer vara fulltecknad.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken rolig grej, sånt brukar ju annars vara sånt man gör till bröllop.



Nu startar snart en ny vecka :)

2010-08-15 @ 20:54:42
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0