Motgångar

Har haft en tung dag på jobbet idag som slutade med att jag tappade balansen på cykeln och vinglade in i en taggbuske. Ett ömmande finger (med ev. tagg kvar i), ont knä, överarm full med rivsår och en ond hand efter att jag tog emot cykeln med den. Bättre kan det ju gå.

Har sedan besökt mormor på sjukhuset. Det gör så ont att se henne ha ont och så ledsen. Vi kramades och satt och pratade i ett par timmar innan besökstiden gick mot sitt slut. Jag fick så dåligt samvete när jag lämnade henne och hon blev ensam kvar. Kommer bli många besök framöver. Älskade mormor, att detta skulle hända just dig.

Nu ska jag kramas med min andre hälft, få lite positiv energi och kanske kunna bjuda på ett leénde.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å, nej. Vad har hänt med Mormorn? :(



Dumma taggbusken att stå precis där när du tappade balansen. Fy på den!



Kram

2010-08-09 @ 21:20:58
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å, fy så sorgligt. Hoppas genom ett mirakel att hon ska pigga på sig snabbare än snabbast.

2010-08-10 @ 15:59:25
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0