Sushi

Oj, vilken dag! Totalt kaos på jobbet där jag hoppade in några timmar idag. I morgon blir det också att hoppa in, men bara några timmar på morgonen. Behöver resterande tid till pluggeriet som sakta men säkert börja forma sig till en riktigt bra idé. Har varit och hämtat bilen efter jobbet, äntligen är den hel igen. Och äntligen en bil när det regnar dagarna i ända. Idag var det riktigt blött att cykla hem då jag prickade in den värsta skuren på hela dagen.

Nu är jag i alla fall varmduschad och uppkrupen i soffan. Ikväll blir det sushi med syster och en tidig kväll i säng så jag orkar upp i morgon när klockan ringer strax efter klockan sex. Sushi är förövrigt riktigt bra mat i min diet och det är dessutom riktigt gott. Mer sushi åt folket!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: Du kan nog ha rätt. Själv har jag aldrig testat att börja om mitt i veckan, så det kan mycket väl fungera :) Dock så åker min sambo iväg på söndag och blir borta tre veckor. Just därför ska jag börja om på måndag denna gång. :P Men nästa gång (förhoppningsvis blir det aldrig en nästa gång!) ska jag testa på mitt i veckan. Det kanske funkar jättebra för mig :) Det skulle nog liksom kännas lite "revolutionerande" och lite typ "spännande", eftersom alla andra (inkl jag) börjar på måndagar och därför kanske hjärnan gillar det bättre ;) haha.

Tack för tipset!! :)

2010-08-25 @ 18:42:12
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Linnea

SV Haha ja precis, jobbigt är det!



Jag kollade på MAX GI bröd bara, det har jag ätit förut och det är riktigt gott. Kanske ska köpa MAX vanliga nästa gång, det är ju gott när man äter där! :)

Mycket godare att göra egna hamburgare än att köpa frysta tycker jag, dessutom vet man vad det är i haha.

2010-08-25 @ 20:06:10
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadå, du har så nära nu så det tror jag absolut att du kommer göra! :)

2010-08-25 @ 21:12:35
URL: http://ihavemanydreams.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Svar: Ja, jag har jättestora planer på att gå ner i vikt och att bli snygg, haha. Sa till honom att jag kommer gå ner 5kg, men det betvivlar jag. :P Om jag är under 95 skulle jag vara sjukt nöjd iaf!

Exakt, nu har jag inget annat att fokusera på, eller något som kan störa. T.ex en chipsätande sambo bredvid sig eller myskvällar som Alltid inkluderar massa onyttigt. Både positivt och negativt :)

Men det är jättesvårt att verkligen köra järnet när man inte själv kan bestämma över maten (vilket jag absolut kommer kunna göra nu!) och ha all tid i världen åt sig själv! Kunna träna när jag vill, inte tänka på att jag behöver komma hem etc. Ja, du hör själv, haha. Jag har världens planer och vill verkligen vara jättesnygg när han kommer tillbaka :)

Och tack för att du tror på mig :D

2010-08-25 @ 21:18:15
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0