Läsning och lussebullar

Inte mycket annat händer just nu än att jag läser dessa uppsatser. Men i morgon är det examination. Skräckblandad förtjusning kan man väl kalla det. Det varnas dessutom för snökaos i morgon och det känns ju sådär. Jag hoppas verkligen det går vägen i morgon och att jag kan få några dagar lediga under jul och nyår.

Samtidigt som jag läst så har jag idag slängt ihop en liten sats med lussebullar (igen). Jenny kommer över för tekväll lite senare och då måste det ju finnas något gott att bjuda på. Dessutom är lussebullarna omåttligt populära här hemma så jag tror inte direkt Micke blir ledsen när han möts av nybakade bullar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vilka fina bullar! Har aldrig sett en sån typ av lussebullar förut, gud så härliga de ser ut :)

2010-12-16 @ 03:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0