Sista veckan i december

Om en vecka har jag gjort min första dag på jobbet. Overkligt men spännande. Därför ska jag nu också njuta lite extra av den här veckan, bara vara ledig utan några måsten. Idag har jag spenderat en hel massa tid med Maja. Det blev en tur till pulkabacken och det blev många glada skratt. Följde sedan med Maja och syster hem för lite lunch och ännu mer bus. Resterande tid av veckan är ganska oplanerad. Ska försöka kika lite på rean tänkte jag och så ska jag med mormor på stan för att inhandla garn till min "pippi-tröja" som mormor ska sticka till mig. Har letat och letat men inte hittat någon att köpa, så vilken tur att mormor finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0