Väl Godkänd!

Nervös gårdagskväll var det, somnade sent och tog mig till skolan i snökaos tidigt i morse. Det är inte ofta jag är uppe och äter frukost innan Nyhetsmorgon ens har börjat. Ju närmare skolan jag kom, desto mer nervösare blev jag, ont i magen hade jag. Som tur var fick jag min uppsats opponerad först. Och det gick jätte bra. Fick veta att min uppsats är klar till 99%, ska endast lägga till ett par småsaker så är det helt klar sedan. Fick dessutom veta att jag fick VG, högsta betyg. All tid jag lagt ner har verkligen lönat sig och det känns så skönt nu att veta att det kommer räcka med att jag sitter och pillar knappt en dag till och sedan är jag helt klar. Efter fyra och ett halvt år så är jag helt klar. Vilken känsla. Dessutom kommer jag kunna ta mig mig både jul och nyårsledigt med gott samvete. Bara vara ledig. Minns inte ens när jag var det senast en längre tid.

Det fick bli McDonalds mat när jag kom hem för en liten stund sedan. Är jätte trött och tömd på energi. Ikväll ska jag enbart ligga i soffan och njuta av att snart vara i hamn. Dessutom ska jag samla på mig ny energi inför morgondagen då det är intervju och innan det även Majas luciatåg på öppna förskolan. 

Nu; slapp i soffan! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis!! Sa ju att de fanns en chans att de skulle kunna bli så :)Nu är du värd en massa vila. Lycka till på arbetsintervjun

2010-12-16 @ 20:32:21
URL: http://carroanderssonfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0