Kalashelg!

I helgen har det kalasats rejält, mycket trevligt. Igår bjöd Jenny in till examensfest med snittar, bubbel och trevligheter. Många härliga skratt och Buzz-spelande (där jag även vann en omgång, grattis till mig som sällan vinner i spel) hanns med innan natten tågade in och festen avslutades. För vissa, som mig själv, slutade kvällen piggt efter att ha tagit det lugnt med bubblet. För andra slutade dock kvällen bakom soffan eller med hicka, men roligt hade vi. Hederliga helkvällar är de bästa festerna enligt mig.

Idag blev det en liten lugnare tillställning då Wilma hade kalas och firade 3 år. Blev fika, lek och tittande på bilder från Thailand som Mickes föräldrar nyss besökt. Nästa resa jag gör ska jag också ha terass intill poolen och få roomservicen framkörd i en liten båt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Roomservice framkörd med båt? Det vill jag med ha :)



Jag håller verkligen med om helfester/helkvällar, det är allra bäst.

2010-02-07 @ 20:17:36
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0