Snöyra

Det verkar finnas hur mycket snö som helst, det tar aldrig slut. Men jag klagar inte, hellre snö och vackert landskap än regn och slask. Det ända tråkiga är att borsta av bilen gång på gång, nästa flytt får det bli krav på garage. Resan till skolan gick idag i ca 60 km/h hela vägen och tog över en timme, skönt att det inte var jag som körde. Väl framme körde vi fast med bilen och allt blev förskjutet, men nu är jag hemma i alla fall. Har t.o.m. gett mig ut i snöyran med Jenny på långpromenad, i 90 minuter trotsade vi vädergudarna. Skön promenad, men nu äör jag slut i benen efter allt pulsande. Blir därför soffläge en stund nu innan maten ska ställas på bordet.

Jenny ville visa hur mycket snö det är ute!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ser ut som om jag har väääldigt korta ben :D Tack för promenadsällskap, mycket trevligt.



Ses imorrn!

2010-02-03 @ 21:09:31
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0