1 kilometer

Idag blev det ett besök i simhallen, 1 kilometer, d.v.s. 40 längder blev det, och det var oerhört skönt. För en gångs skull var i stort sett simhallen tom på folk och mestadels av tiden hade jag två banor för mig själv att simma på. Så skulle det vara jämt, då skule jag garanterat simmar oftare. I vanliga fall får man trängas med äldre damer och herrar som gärna simmar i bredd och väldigt sakta. Jag har absolut inget emot att människor simmar i olika tempon, men ska man simma i bredd så får man också ta hänsyn till att vissa simmar i annan takt och vill komma förbi. Avslutade med några minuter i bubbelpoolen och sedan bastun. En varm bastu är inte helt fel dessa kalla vinterdagar.

Nu ska jag snart bege mig bort mot vågen, håller tummarna för ett bra resultat, men allt som är minus är bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0