Äckliga blodsugare

Jag älskar sommaren, jag är en sommarmänniska ända ut i fingerspetsarna. Jag behöver sol och värme, då mår jag som bäst. Att ta promenader sådana här dagar, när termometern visar på över 20 grader och solen lyser från klarblå himmel, det är underbart. Något som dock inte är fullt så underbart är alla dessa förbaskade småkryp som ska flyga in i ögon, öron, näsa och mun. Vissa dagar kan jag bli riktigt sur och svära högt åt alla dessa kryp. Jag hoppas ingen hör mig när jag går där och svär. Idag tog jag och mamma en promenad i skogen i utkanten av stan. Och nu börjar myggbeten klia ikapp. Och stora är dom. Dessa djur är nog bland de värsta som finns.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fullkomligt hatar dom j*vlarna, de borde utrotas. Varje dag, sen de kom, har jag fått MINST ett bett. Idag fick jag 10 st. när jag stod och pratade med några grannar på gräsmattan!!



DÖÖÖÖ!! :)

2010-06-02 @ 21:11:59
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: emsut.

När jag cyklar till jobbet brukar jag få hela svärmar i munnen. Mycket aptitligt :P

2010-06-03 @ 04:44:21
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch, jag hatar verkligen de där blodsugande kräken. De verkar ha mitt högra ben som favorit, för på just det benet har jag otaliga myggbett, medan jag inte har ett enda på resten av kroppen?! haha.. Nu ska jag nog inte säga för mycket för då har jag väl över hela kroppen i morgon bitti.

2010-06-03 @ 17:10:27
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0