Motion på jobbet!

Ännu en dag avklarad på jobbet, det går bättre och bättre och jag trivs. En av de bästa sakerna med jobbet är ju såklart att jag får spendera mycket tid utomhus. Vilket är jätteskönt så länge .vädret är på bra humör. Att jag dessutom får massor med motion känns super. För när jag kommer hem är jag ofta trött och energin till en promenad eller annan träning är väldigt liten. Då känns det skönt att redan ha fått den delen på jobbet. Cykling och spring i trappor, väldigt bra träning. Jag hoppas också att det ger resultat på vågen nästa vecka.

På tal om resultat på vågen så gick det riktigt bra i tisdags med tanke på helgen som varit. -0,1 kg visade siffrorna vilket känns som ett bra resultat efter all mat som intagits under gågna helgen. Förväntade mig ett plus vilket gör att det lilla minuset känns som ett stort.

Nu ska jag öppna balkongdörren och lyssna till barnens sång från skolavslutningen på skolan intill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Hur mycket har du tappat sen du började? :)

2010-06-10 @ 21:33:21
Postat av: Madde

Sv: Jag har gått ner ca 9,5 kg sedan jag började gå ner i vikt. Om du menade sedan jag började jobba så vet jag inte.. :-)

2010-06-11 @ 16:24:05
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0