Nya böcker!

Jag har spenderat dagen med syster och Maja. Först hemma hos dom där det blev solning och "spring" med Maja i trädgården. Sedan tog vi oss in till stan för lunch och lite ärrenden på stan. Jag fick en del pengar och presentkort när jag fyllde som jag inte varit sen att utnyttja. Pengarna fick gå till en ny mobiltelefon (vilket verkligen var på tiden, då den gamla sjungit på sista versen det senaste året) och en del av presentkorten fick idag gå till nya böcker. Är det något som jag verkligen spenderar pengar på så är det böcker. Och med tanke på böcker så ska jag nu sätta mig på balkongen och sätta näsan i en av böckerna jag fick av Mickes föräldrar i födelsedagspresent. Bästa avkopplingen!


Jag fick den andra boken i serien av Ann Rosman när jag fyllde. Den är utläst och jag kunde inte låta bli att köpa den första i serien idag. De är fristående vilket jag tycker är bra. Då finns det inget måste om att läsa dom i ordning även om det kanske föredras.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Vad handlar dom böckerna om? Alltså Ann Rosman? Är dom bra? :)

2010-07-03 @ 17:26:45
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0