Belöning

Sammanlagt har jag nu sedan start gått ner 5,7 kg. För mig känns det kanon, det är ett snitt på -0,6 kg i veckan. Vissa stunder kan jag känna att det går långsamt, självklart skulle jag vilja tappa kilona fortare men samtidigt så vet jag att detta är hälsosamt och bra. Jag hoppas nå mitt mål till sommaren, helst till i böjan av juni, men min födelsedag är det riktiga målet, d.v.s. den 21 juni.

När jag började min viktminskning satte jag upp flera delmål, dels för att sträckan inte skulle kännas så oändligt lång, men också för att få lite motivation längs vägen. När jag hade gått ner 5,5 kg haded jag satt upp att jag skulle köpa mig ett smycke som jag länge velat ha, men jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra. Jag är nu inne på att istället köpa mig ett par löpartights. Det är ju också någon bra motivationsmässigt. Känna sig snygg när man är ute och går eller springer är ju inte helt fel det heller.


Tights från Intersport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0