Kan det vara ödet?

Sista rycket med inlämningsuppgiften har det varit från klockan åtta i morse fram till klockan ett. Efter fyra veckor så verkar det äntligen som att uppgiften är klar för inskick. Och det var på tiden. Torsdag förmiddag är deadline men eftersom mycket av eftermiddagen idag försvinner samt även eftermiddagen i morgon på grund av att det är seminarier i skolan då, så är det inte mycket tid kvar. Jag som hatar att sitta med arbeten i sista sekund kan pusta ut nu. Bara lite finlir och genomläsning kvar. Skönt. Seminarie i morgon somsagt, samt ett nästa tisdag, sedan en veckas ledighet (kan nästan kalla det påsklov) innan nästa kurs drar igång.

Och när jag då satt här vid datorn och insåg att jag nog faktiskt var klar med arbetet, lutade mig tillbaka och pustade ut, så kom dagens post. Ett stort brev adresserat till mig som innehöll bekräftelsen från bokningen av spa´t. Ödet? Jag vet inte, men det kändes bara så rätt att brevet kom just då. Som en belöning för att jag äntligen blivit klar med inlämningen efter fyra veckors skriveri.

Dock ingen promenad har det hunnits med idag, inlämningen var prio ett och nu har jag precis ätit lunch. Måste hinna läsa igenom alla andras dokumentationer inför seminariet i morgon nu innan det blir ett besök på banken och sedan direkt till Viktväktarna för möte och vägning. Vädret inspirerar inte heller direkt till en promenad, regn. I morgon hoppas jag på sol, då får det bli en promenad innan jag far till skolan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul! :D Helt klart ödet! :D Och den där resan har du verkligen förtjänat! :) Kram

2010-03-23 @ 16:20:28
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0