Nya tag

Det har varit en motig vecka på viktminskningsfronten, suget efter allt som jag inte bör stoppa i mig har varit enormt och vissa dagar har jag bara inte kunnat stå emot. Jag hade förmodligen kunnat stå emot om jag verkligen hade velat, men jag tror inte att viljan riktigt fanns där den här veckan. Detta visade sig också på vågen idag, enbart låga -0,1 kg, aboslut bättre än inget, men det är inte ett resultat jag är nöjd över.

Men nu tar jag nya tag. Efter ett bra möte idag så känns motivationen lite större just nu. Jag ville inte få fjuttiga resultat varje vecka utan fortsätta på den bra banan jag varit. Med Therese som ny konsulent så tror jag att det är möjligt. Jag tror att mötena framöver kommer vara mer motiverande och peppande vilket är något som jag behöver. Jag behöver helt enkelt en spark i rumpan lite då och då. Och så har jag ju Jenny, den bästa "pepparen" man kan tänka sig. Hur skulle jag klara detta utan henne?

Nu börjar jag denna nya viktminskningsvecka med att äta en smarrig middag bestående av lax med romsås och potatis.

Kommentarer
Postat av: Esroth

Yeah! :)



Vi ska ju bli bäst i Sverige!

2010-03-02 @ 22:08:32
URL: http://esroth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0