Regn och rusk

Tråkigt väder utanför fönstret, regnigt och disigt. Var tog solen vägen? Jag och syster trotsade i alla fall vädret och tog en promenad ner till pappa (där förövrigt gillestugan var kanonfin). Vad har man annars ett regnställ till om det inte ska användas. Men en sådan här dag kan jag inte låta bli att längta lite extra till värmen. Längtar tillbaks till Kreta. Värme, sol, kärlek och massor med god mat. Får tänka positivt och inse att det faktiskt inte är jätte långt kvar till sommaren. För att gå tillbaka till nuet så ska jag nu baka pizza som vi ska avnjuta när Micke kommer hem om sisådär en timme.

Hoppas ni får en fin fredag kväll!


Kreta, oktober -09


Kommentarer
Postat av: Jen [-16,6kg]

hallå hallå! tack för kommentaren i min blogg. Ja jag tycker det är super skönt att ha bloggen för att få skriva av sig om viktnedgånen. Men det märks ju också när man "trillar dit" så att säga. hehe. hur går det med vikt för dig? kram.

2010-03-19 @ 18:37:30
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: bror

ett låttips från bror som ja tror du kan gilla

(spotifylänk)



http://open.spotify.com/track/5spfJMqDpBvM0YNgAQGqxD

2010-03-20 @ 12:58:07
Postat av: Carolina

Ja, visst är det! Man känner sig verkligen som en ny människa och så tillfredsställd. :) Kul att du också fått uppleva det. Och ja, att kunna ha gamla favoritkläder igen är precis lika roligt som att få köpa nytt. Har ju bara sparat de absoluta favoriterna. Allt annat är sedan länge bortskänkt.



Ja, man måste unna sig ibland för att orka fortsätta. Hur gör du med sånt?



Hoppas du har en riktigt trevlig lördag och helg!

2010-03-20 @ 17:25:29
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0