Konstig måndag

Den här dagen har varit väldigt delad. I sinnet är jag oerhört glad och lycklig, solen gör verkligen sitt. Men min kropp har mått skit idag och betett sig på ett sätt jag inte kunnat styra över. Har inte velat ta mig utanför dörren eftersom jag känt mig så konstig. Hade dock en tid för att färga fransar och vaxa ögonbrynen strax efter lunch som jag inte ville missa, eftersom de brukar vara väntetid på tiderna. Mådde hyffsat under behandlingen och tog en snabbis in på bokhandeln efter, men där började jag må dåligt igen så fick skynda hem. Så nu blir det soffan och en av de nya böckerna jag fick med mig hem.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åH! Kanske man kan få låna när du läst dem?? Börjar få slut på böcker att läsa nämligen! Kram

2010-05-17 @ 17:24:18
Postat av: Madde

Sv Sandra: Jahaadå! Bara att låna!

2010-05-17 @ 17:31:57
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: haha jo du har helt rätt, det är övervägande kött på mina matlistor! Jag har aldrig gillat fisk så försöker lära mig att äta det nu :P Har ätit pangasiusfilé ett par gånger och det var okej, står faktiskt fisk på menyn i morgon även om fisken ofta (och helst) får lämna plats åt "godare" saker när jag får bestämma ;) Men ska försöka bättra mig med det för, som du skrev, fisk innehåller mycket bra fetter :)

2010-05-17 @ 18:11:35
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Åh, gillar du också att läsa? :)

Jag har alla dom böckerna - förutom första. 14 år till salu.

Själv äälskar jag att läsa! :)

2010-05-18 @ 12:29:35
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0