Onsdag

Idag skulle bli en dag när jag skulle ha näsan i böckerna. Jag har massor att läsa och skriva just nu till skolan men p.g.a. huvudvärken som vägrar släppa taget så har jag inte läst en rad, jag kan inte alls koncentrera mig. Så idag har det istället blivit två promenader och en fika med syster på stan. Så när jag ändå var nere på stan passade jag på att gå och köpa järntabletter eftersom jag funderar på om det kanske är järnbrist som gör att jag har huvudvärk, är trött, okoncentrerad osv. Vet inte hur lång tid det kan ta innan man märker skillnad, men det återstår att se.


Snickerskakan som jag tittat långt efter länge nu, fick idag bli testad under fikat med syster. Mums!

När jag var inne på Hälsokostbutiken och köpte järntabletter så hittade jag även dessa, äpplechips. Ser supergoda ut och jag hoppas de är det också.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums! Kakan ser helt fantastiskt god ut. Äpplechipsen blev jag nyfiken på, du får rapportera sen om dom var goda.



2010-05-12 @ 18:28:08
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: anna

hej!



förlåt att jag inte svarat tidigare.



ja, det är jätteynd att jag inte har hittat en diet jag klarar av.:/ går VV fortfarande lika bra för dig?



en bekant till mig slutade med sockeroch åt lite nyttigare och rörde på sig lite mer och hon gick ner över 15 kilo på ett halvår. så jag vet vad jag ska börja med, utesluta socker. men det är svårt. jag är så jäkla into det.



ta hand om dig!

en

2010-05-13 @ 07:05:08
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för dina kommentarer! Haha kan förstå att du inte var avundsjuk på min "tältarnatt", gissa om jag längtade till sängen igår kväll... ;) Men precis - får tänka på att det var bra träning! :D



Åååh både kakan och chipsen såg väldigt goda ut! :D Du får gärna berätta mer om chipsen sen när du smakat dem... :) Hoppas det blir bättre av järntabletterna också!! :)

2010-05-13 @ 14:55:09
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0