Sommardag

Vad hände? Vilken chock. Sommarväder! 19 grader visade termometern på när jag slog upp ögonen vid tio i förmiddags. Varenda människa går i kortärmat och shorts/kjol, inklusive jag själv. För några månader sedan funderade jag nästan på ifall det skulle komma dagar som dessa och vad skönt det är när dessa dagar så kommer.



Vilken härlig skillnad. Kortet överst är taget för ett par dagar sedan och idag när jag gick samma sträcka var det ännu grönare. Helt otroligt att det var så mycket snö för bara två månader sedan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det härligt!! :D Äntligen börjar det bli sommar :)

2010-05-15 @ 15:31:51
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0