Trött som en gnu

Idag har jag varit med och inventerat i Mickes föräldrars butik. Klockan ringde fem i morse(!!). Det är ingen överdrift när jag säger att jag nu är trött. Jag kommer drömma om siffror i natt. Nu är jag i all fall hemma, ska ta och vila någon timme i soffan innan jag beger mig till far min där lilla lillebror ska firas på 17-årsdagen. Herregud, vad hände med min lilla lillebror, lintotten som alltid dansade framför stereon i vardagsrummet och som tultade runt i sin lilla bebismulliga kropp. Han är inte så liten längre, även om han alltid kommer vara den lilla i familjen.

Nu ska jag vila ögonen och fötterna som är lagom möra efter åtta timmars stående.


Lillebror och hans Hanna på deras bal förra året.
Grattis bror!


Kommentarer
Postat av: simone

Verkligen ett vackert par det :)

2010-05-03 @ 19:40:04
URL: http://fattybom.se
Postat av: Carolina

Dom växer alldeles för fort, syskonen. Min ena syster fyllde 20 i måndag?!?! Det är helt sjukt. haha

2010-05-05 @ 19:08:30
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Pärlan

SV: Jag är verkligen jättetacksam för alla dina kommentarer. :) Skönt dessutom att du också använder VV! Jag har tänkt att jag nu ska börja med VV. Och jag borde faktiskt välja bort godis helt. Någon tårtbit, lite chips eller någon kaka, sätter inte igång suget lika, lika starkt som rent godis eller choklad. För jag tappar kontrollen. Någon gång ibland har jag kontroll. Som i lördags då jag köpte godis för 17kr istället för minst 30 som jag brukar, då kändes det skitbra. Och jag vet att när jag bestämmer mig så kan jag, och veckan brukar gå jättebra, men sen kommer helgen... Den är värst! Då är det liksom varje minut som räknas, som jag måste ta mig igenom, för jag börjar gärna dagen (lördagen) med något jätteonyttigt eller choklad. Men då handlar det om varje minut och inte dag för dag. Det är så sjukt beteende. Hur tar man sig igenom helgen? Fredagsmys, eller helgmys för mig x3 dagar (fredag, lördag och söndag) är liksom ett faktum. Hur får man bort det ur hjärnan som ett måste?

Men absolut, jag ska planera för hela veckan, det är ett måste. Tänkte planera i helgen för Hela veckan. Även hur helgen ska bli, för den kommer bli supersvår... :/

2010-05-07 @ 12:43:17
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0