Trötter har besökt vågen

-0,5 kg blev resultatet av dagens vägning. Helk okej. Måste snitta 0,4 kg i veckan för att hinna klart till min födelsedag och bättre resultat är ju att föredra eftersom det när som helst kan komma ett bakslag. Tre kilo kvar nu tills jag nått mitt mål. Det närmar sig...

Dagen idag har varit oerhört seg, åkte till skolan sju i morse för att ha seminarium i fyra timmar. Har aldrig varit så nära att faktiskt nicka till. Fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. Vid hemkomst väntade ett paket utanför dörren. Mina converse. Dessvärre var de för små, så det blir att skicka tillbaks dem och beställa en större storlek. Hoppas på snabb leverens så jag kan traska runt i dem i Oslo.

I morgon är det "mätnings-dag", spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0