Tisdag

Gårdagskvällen hemms hos Putte och Elin blev jättemysig, vi fick se bilderna från bröllopet vilket var jätteroligt. Tiden sprang verkligen i väg och det blev senare än vi tänkt, men ibland glöms tiden bara bort. Somnade som en stock när vi kom hem och sov som en gris hela natten, blev nog nästan elva timmars sömn. Kanske för mycket sömn t.o.m. för idag vaknade jag jättetrött. Hade inbokad ansiktsbehandling i förmiddags vilket inte heller gjorde mig piggare, men oj så skönt det är så här efter. Len som en babyrumpa i ansiktet och nyfärgade fransar så nu slipper jag gå runt och se ut som ett spöke de dagar jag inte orkar plocka fram mascaran. Mötte sedan upp mamma hemma hos mormor där det bjöds på våffellunch och sedan fixade vi lite i hennes lägenhet innan jag begav mig hemåt. Inväntar lite feedback från min handledare som kommer närsomhelst på mailen och sedan ska det pluggas vidare. 


Kommentarer
Postat av: danten89

Tycker du? :)

Jo det är gott det med..

De flesta mustarna smakar dock likadant.. :P

2010-11-02 @ 19:35:51
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0