Första oktober

Idag är det höst på riktigt! Första oktober. Jag började denna höstmånad med ett akutbesök hos tandläkaren i morse med en visdomstand som krånglar. Gillar inte dessa besök. För varje gång jag går dit vet jag att det är gång närmare till den dagen de säger att de vill dra ut tanden/tänderna istället. Har två visdomständer som bårkar om varatannat. Är det inte den ena så är det den andra. Just nu kan jag inte bita ihop tänderna ordentligt för då hamnar kinden imellan. Men förhoppningsvis är det bra om några dagar.

Ska återvända till pluggandet nu. Om två timmar ska ett utkast in till handeldaren och detta bådar inte gott. Står och stampar på samma ställe och kommer ingenstans. Igår fällde jag för första gången tårar över denna uppsats och det kommer säkert bli fler innan den är klar strax efter jul.

Nåja. När utkasten är inskickat ska jag bege mig och leta efter en höstjacka. Skinnjackan jag har älskar jag, men skulle också vilja ha något annat, vet i huvudet vad jag vill ha. Hoppas bara det finns i affärerna till ett pris som matchar min plånbok. Sen blir det träning med Jenny och ikväll middag hos Mickes föräldrar. Sen är det helg. Frågan är hur den ska spenderas. Mannen min ska spela golf i dagarna två så jag vet i tusan vad jag ska hitta på...

Nu ska jag och tandvärken återgå till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch och fy för krånglande visdomständer. Dom är bara ett enda elände som där.



Sv: Ja, då har jag missat det fullkomligt. Så mysigt. Grattis ännu en gång. Hur länge har ni varit tillsammans? :)

2010-10-01 @ 20:55:59
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja, jag satt och grät som en liten gris när jag läste vad hon skrivit. Man blir generad också på nå vis. Men så kul att det man gör uppskattas så mycket! :)



Minsta lilla skillnad på magen är så härligt. hihi... Mys!

2010-10-01 @ 20:57:47
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0