Fredag

Härliga fredag. Solen skiner och förutom åtevändande tandvärk mår jag kalas. Om ett par timmar blir det lunch med syster på stan och shoppande av förnödenheter inför ikväll (undra hur mycket pengar man som tjej egentligen lägger på strumpbyxor i livet?). För ikväll vankas det "90-års kalas", tre av grabbarna fyller 30 år och det ska firas med galejj! Tror min nya svarta klänning åker på!

Nu ska jag bege mig ut i köket och...taadaaa... baka. I morgon blir det säkert en dag i soffan efter kvällens galejj så kan det passa fint med lite nybakat här hemma.

Trevlig fredag vänner!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det där med spendering av pengar på strumpbyxor tycker jag också hade varit intressant att veta. För strumpbyxor (vanliga tunna) är verkligen en engångsvara. :) haha.. O alltid behöver man för säkerhetsskull ha med sig ett extra par i väskan. ;)



Ja, det gjorde verkligen hela min vecka det där besöket hos barnmorskan i morse. :) Jag njuter i fulla drag.

Och ja, vi kommer i den mån det går, luska ut om det är en prins eller prinsessa som ligger i magen. :) Vi är båda alldeles för nyfikna för att vänta. För min del handlar det om att jag på något underligt vis tycker det ger ett extra band till bebisen när jag vet vad det är för nått. :) Många kollar ju för att veta vad dom ska köpa för färger osv, men det spelar inte mig någon roll alls, utan jag vill veta vad det är för en filur där inne. :) hihi



Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!!

Kramar



2010-10-15 @ 15:41:27
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi! Du är garanterat i en klass för sig när det gäller spenderade pengar på strumpbycor, jag vet ingen annan som förbrukar dem i samma utsträckning som du! :-D

2010-10-15 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0