En ny fåtölj!

I flera år har jag tittat åt en sorts gamla fåtöljer. En fåtölj med lågt ryggstöd och med träarmstöd och träben. Min farmor och farfar har en riktigt gammal sådan som jag alltid placerar mig i när jag är där. De fåtöljerna är bara så sköna att sitta i. Igår så satt vi och tittade på film och då fick jag återigen se en sådan gammal fåtölj i filmen. På en minut hade jag startat datorn och knappat mig in på Blocket. Och till min glädje hittade jag precis en sådan fåtölj jag är ute efter med tillhörande fotpall också. Till råga på allt så fanns den här i stan också. Så i morgon ska jag ta mig till säljaren och titta på den. Om den blir min så väntar det roliga med att klä och måla om.

Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0