Den sista lediga dagen

Nu är snart denna lediga vecka till ända. En vecka som jag verkligen har njutit av och faktiskt inte alls känner har gått för fort. Jag har varje dag tänkt på att njuta av ledigheten och bara gjort sådant som jag har velat. Underbart! Nu väntar veckor med mycket att göra på jobbet och spännande händelser även på hemmaplan. Sju veckor till påsklovet och går dessa veckor lika fort som de som redan har passerat så kommer det att firas påsk fortare än jag kan ana.

Nu ska jag njuta av den sista lediga dagen. En riktig slappardag tror jag att det får bli. Skid-VM, mys i soffan och kanske lite hämtmat.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Förlåt att jag varit så sen med att svara!



Åååååh, så roligt med hemligheten! STORT GRATTIS!! Hade faktiskt gissat lite grann på just det, men man vet ju aldrig. Gud så kul! Ser fram emot att läsa mer om det. :)



Hoppas du har en fin tisdag!

Kramar

2011-03-01 @ 14:09:16
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0