Söndag

Den där förkylningen sitter i och jag är väl inte den piggaste som gått i ett par skor. Men nu har jag i alla fall haft två dagar helg och förhoppningsvis piggar jag på mig under veckan. Gårdagen blev en heldag med familjen och idag har jag äntligen fått ner de sista julsakerna. Det har inte varit prio ett men nu är i alla fall även stjärnor och gardiner borta. 

Jag tror faktiskt aldrig att mitt huvud har varit fullt med så mycket tankar som de senaste veckorna. Ibland önkar jag att det fanns något sorts sorteringsystem i hjärnan och också gärna en av-och-på knapp ibland. Den som kunde komma på något av detta skulle nog bli en rik person.

Ikväll blir det handboll hos bror och Carro, ännu roligare är det att kolla när man är fler. Först ska det dock bakas pizza här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0