Trettondagsafton

Fick börja denna dag med ett besök hos tandläkaren. Igen. Bara en vecka sedan jag sist var där, men värken från min visdomstand har inte släppt och jag kände att jag så smått började bli galen av konstant värk. Så idag jag gick därifrån direkt till Apoteket för att hämta ut värktabletter, hoppas nu att detta hjälper inom de närmaste dagarna. 

Annars fortsätter jag mitt planerande av våren idag, lättare sagt än gjort märkte jag igår. Men jag gör mitt bästa. I eftermiddag blir det middag hemma hos mamma och Bengt för att fira mannen i huset som fyller år. Och ja, innan dess måste jag också skotta fram min bil insåg jag nyss. Alltid lika kul när de kommer och plogar parkeringen när i stort sett alla bilar står parkerade. Snövallar bakom bilarna som blir som cement att ta sig över. Bra träning får man väl räkna det som.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0