Blue ass

Här hemma går jag numera under namnet "blue ass". Jag kan inte säga att smeknamnet är taskigt för det är så sant som det är sagt. Tänk dig ett blåmärke som storleken på honungsmelon. Tänk dig sedan färgen på ett mosat blåbär. Ja, det ser helt enkelt ut som om jag satt mig i en blåbärspaj. Men det går framåt, idag kan jag i alla fall sitta ner, om än bara på kanten av stolen eller soffan. Svanskotan mår också bättre, nu är det mest rumpan som gör ont. Trappor är farliga att gå i och det hjälper bevisligen inte alltid att hålla i räcket heller.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inga franska naglar, det blir det nästa gång. De blev mörkbruna och ganska korta :)



2009-12-03 @ 16:05:16
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0