Ett råd: Stå på benen


2:a advent till ära vara Jenny här och fikade. Som alltid jätte trevligt. Det där tjejsnacket är så viktigt att man har då och då. Och Jenny är världsbäst på att lyssna och ha det där tjejsnacket med.

Fick dock avsluta kvällen på akuten. Hade så fruktansvärt ont i ryggen hela dagen igår och det blev bara värre och värre och tillslut kunde jag knappt röra mig. Förmodligen en förskjutning på några kotor som antagligen blivit efter att jag ramlade i trappen förra veckan trodde läkaren.

Nu ska jag snart åka till skolan. Inget jag direkt längtar efter, men obligatoriskt är det så det är bara att le och se glad ut. Snart kan jag i alla fall bara fokusera på min essä som ska in efter nyår. Skönt att kunna bocka av en sak på listan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aj, förskjutning på kotor? Det låter inte bra.



Tack så jättemycket för fikat. Det var så mysigt. Jag hade kunnat stanna hur länge som helst :)

2009-12-07 @ 11:03:26
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0