The Filip and the Fredrik


Sitter och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Inser att jag är en jävel på att räkna bokstäver i ord. Räknade ut samtliga ord i tävlingen snabbare än Filip och utmanaren (dessutom rätt på alla). Ärligt talat så visste jag redan att jag räknar bokstäver rätt fort. Har haft ett "tiks" (stavning?) i några år där jag under vissa perioder får för mig att jag ska räkna alla bokstäver i ord och ibland t.o.m i meningar. Ibland får jag även för mig att jag ska göra det på tid. T.ex. om jag sitter i bilen och hör ett ord eller mening på radion så kan jag tänka att jag måste räkna bokstäverna innan jag t.ex. kommer till korsingen längre fram o.s.v. Don´t ask me why!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och här går jag omkring och tror att jag ändå känner dig ganska bra!! HAHAHA!!!



Fast då kan jag ju erkänna att min tics är att hitta på ett ord av bilarnas registreringsnummer!

2009-10-19 @ 21:44:43
Postat av: Madeleine - Hon som stavar som prinsessan

Man kan ju inte avslöja allt, då skulle ju ingen villa umgås med en :)

2009-10-19 @ 23:07:05
URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/
Postat av: Titti

Det där med att göra ord av registreringsskyltar känner jag igen..jag är likadan=) Men det där som du gör madde det lät ju avancerat;)

2009-10-20 @ 10:44:25
URL: http://mrsthereseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0