Sista dagen på jobbet

I morgon är sista schemalagda dagen på jobbet för i sommar. På tisdag börjar skolan och allvaret igen. Sista terminen och uppsats ska skrivas. Kommer att vara kvar på jobbet som timvikarie under hösten, vilket är super. Lite extrapengar behövs alltid. Att ha jobbat så här i sommar och cyklat och sprungit i trappor om dagarna har verkligen satt sig på knäna, måste säga att jag är imponerad av de som jobbar med detta året runt och som dessutom har gjort det i flera år. Blir nog i alla fall en vecka utan något jobb nu, vilket är bra vila för knäna. På måndag har jag dessutom bokat in en riktig "Madde-dag" med ansiktsbehandling, fotmassage och nagelfix. I helgen blir det 30 års firande för David, så det blir några härliga lediga dagar innan skolan drar igång.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: tack, tack, tack! :D

Jo, du har ju "bara" 29PP att röra dig med per dag, då kan jag förså att 4 blir rätt mycket... Jag har ju 35 per dag. :P Men jag tar ibland ett par av min veckobonus per dag. Men dom flesta vill ju spara till helgen, hehe.

2010-08-12 @ 21:49:03
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0