En lat torsdag

Jag har latat mig ordentligt idag, spenderat mestadelen av tiden i soffan förutom en kort promenad och ett besök hos pappa nu på kvällskvisten. I morgon återgår jag till pluggandet igen, tre uppsatser förutom min egen som ska läsas ingående eftersom det är examination nästa vecka. Så jag vet med andra ord vad jag gör de närmaste dagarna. I morgon har jag bokat in en bodyscrub på eftermiddagen, tyckte jag var värd det. Skönt att avsluta fredagen med det och sedan raka vägen hem till fredagsmys.

Hittade bilden nedan, tagen  förra vintern i början av mars tror jag. Helt galet med snö. Undrar om det blir så här myckt snö denna vinter. Jag hoppas faktiskt det, jag trivdes med snön. Även om jag är en riktig sommarmänniska så tycker jag det är så mysigt att klä på sig lager av kläder och gå ut i kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0