Helgen är här!

Vad var det som hände? Häromdagen var det tio minusgrader och strålande sol, idag är det grått och regnar ute. Jag har nog faktiskt inte klagat över snön en enda gång den här vintern, jag har tyckt att det har varit mysigt att äntligen fått haft en riktig vinter. Men jag har fasat över att denna dag skulle komma. För genast blir allt smutsigt, skitigt och blött. Men trots tråkväder så gav jag mig, i sällskap av Jenny, ut för en promenad i regnrusket. Regnstället på, men någon härlig promenad kan jag inte påstå att det var.

Det är fredag i alla fall, härliga fredag (förutom regnet då). Ska lata mig idag tror jag, inte göra speciellt mycket. Har plockat lite här hemma och nu kommer nog soffan få ett långt eftermiddagsbesök.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0