En superkväll!

Det blev en super trevlig kväll igår, god mat och dryck och en himla massa spelande. Lite extra glad eftersom jag vann båda serierna i bowling. Tror det aldrig hänt förut faktiskt. Dessutom så vann ju vi tjejer över killarna i "Pop och Rock" spelet sen också. Det blev även ett par omgångar av spelet "Med andra ord" och jag trodde ett tag att jag skulle dö av skratt. Många härliga förklaringar kom fram och den där falsett rösten verkar vara något genomgående när man blir stressad.


 Måste ju visa mina serier som jag är mäkta stolt över. Fem(!!) strike i första serien och sammanlagt 277 poäng. En sådan här serie är nog en engångsgrej i livet för en sådan som mig, så detta var nog min gång. Därför skryter jag lite extra. Sällan jag går över 100 poäng i en serie annars, så detta är nog rekord. 
 

Några glas vin och mycket spelande tog visst ordentligt för jag vaknade inte förän halv ett i förmiddags. Har nog inte sovit så länge sedan i tonåren någon gång. Tog mig i alla fall ner på stan och mötte upp Jenny för brunch och passade faktiskt på att inhandla den första julklappen. Skönt att vara igång med dem, ta det lite pö om pö. Nu blir det snart middag som mannen ska laga ihop och sedan en kväll i soffan med Så Mycket Bättre!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det låter som om ni hade en riktig toppenkväll!! :)

Och du duktigt du var på bowlingen! Grattis! Det är så kul med både bowling och sällskapsspel. Önskar vi var duktigare på att ordna med sånt. Det är så lättsamt och lite grann som balsam för själen på nå vis. :)



Oj vilken sovmorgon. Lät inte så fel. Men så chockad man blir när man vaknar och klockan är så mycket. haha



Tack så mycket. Helgen blev så mycket bättre när jag fick komma hem kvart över sju ikväll. Njuter av att vara hemma med mina älsklingar och att inte ha någon väckarklocka som ringer i morgon. :)

Sen blir det å andra sidan ett riktigt ryck med packandet här hemma i morgon. Galet att vi får vårt hus på torsdag!! :D



Kram

2010-11-20 @ 22:07:08
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0