Vilken familjehelg

Vi är mitt uppe i en härlig familjehelg. Jag tycker dessa helger och dagar är underbara då familjen får spendera tid med varandra. Jag är en riktig familjemänniska. I går började jag dagen med att spendera förmiddagen hos mormor, där tanken var att vi skulle ta en sväng på stan men det tillät inte vädret riktigt så det blev en mysig fika istället. Framåt sena eftermiddagen begav vi oss till far och Eva-Marie eftersom hon fyllde år. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Idag blir det middag hos farfar och farmor om några timmar där pappa och farfar ska firas på deras dag. En riktig familjehelg med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket! :) Det är så mysigt och rogivande att måla tomtar. O sen får man ju dom precis som man vill ha dom, om man har tålamod. haha..



Åh, det låter som om ni har haft en otroligt mysig helg. Själv har jag jobbat bort hela.

2010-11-14 @ 22:18:18
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0