Torsdagshälsning

Så var den här jobbveckan snart till ända även den. Kort dag på jobbet i morgon och sedan hem för ledighet. En spännande utflykt väntar på lördag men sedan är dagarna oplanerade. Nästa vecka blir en tuff vecka på jobbet med ett par dagar som kommer innebära cirka 12-13 timmars jobb så en oplanerad lugn helg är inget jag gråter floder över.

Igår fick jag en trevlig kväll med Jenny, det var efterlängtat. Vi fikade och snackade ikapp en massa. I morgon har vi bestämt oss för att ta en tur till gymmet, där har jag nog inte satt min fot sen i november. Men nu får det allt bli ändring på den fronten. Måste ju trimma till kroppen lite nu.

Nu; soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0