Bortförklaringsexpert

Hur tusan har jag kunnat missa att det är våffeldagen idag, jag som älskar våfflor! Har inte haft en tanke på det. Får helt enkelt bli våffellunch i morgon istället. Den där våffellunchen klingar dock inte alls bra ihop med det att jag nu börjar få riktig ångest för den här kroppen som ska vara snygg till försommaren. Tiden börjar bli knapp och jag börjar inse att jag inte alls förstår själv hur jag har tänkt mig hinna detta. Om jag ens tänkt alls. Jo, men det har jag, men jobbet kom på något vis i vägen och träningen har faktiskt inte hunnits med. Jag behöver någon som drar mig till träningen eller tvingar mig ut på en promenad, att det ska vara så svårt att tvinga sig själv. Jag får väl erkänna att jag är expert på bortförklaringar. Hur botar man det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0