Helgfint


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad mysigt med lite färska blommor! :) Hoppas jag får lite såna nästa helg när jag ska hålla kalas här hemma. hihi..



Svar: Ja, jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på bebisrummet sen när jag är färdig. :) Får se om det blir innan eller efter vi får spjälsängen, eller kanske både och. :)



Ja, nog passar jag på att vila alltid. haha.. känns som om jag inte göra annat mellan varven. Vissa dagar känner jag mig som världens latmask. Å andra sidan får man väl passa på nu den sista tiden för sen lär det väl inte bli mycket av den varan. haha.. :)



Hoppas allt är fint med dig och att du har en fin lördagskväll!

Kramar

2011-03-05 @ 21:59:32
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0