Lördag i stugan

Helgen är i full gång, Micke jobbar hela helgen så jag får roa mig själv. Idag på förmiddagen hann vi i alla fall med en tur till Intersport tillsammans med mamma innan Micke åkte till jobbet. Vi skulle väl inte handla något speciellt men de hade lite specialpriser så kika kan man alltid göra. Vi kom därifrån med varsin påse allihopa, jag med ett träningslinne och underkläder. Inte illa, men det tar mig emot lite att lägga nästan 200 kr på ett par trosor. Men alla som testat Björn Borgs underkläder säger att de är så bra så jag kände att jag var tvungen att prova för att se om de är så bra som alla säger.

Har faktiskt tagit mig i kragen och använt stor del av eftermiddagen till att plugga och förbereda redovisningen som äger rum på måndag. Det var väl på tiden så att säga. Jag som alltid brukar göra allting i god tid, men jag tror jag tappat stinget. Hoppas det kommer tillbaka. Nu ska jag förbereda maten till kvällen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0