Tidig morgon

Blev ett tidigt akutbesök hos tandläkaren strax efter klockan sju i morse eftersom min visdomstand återigen bråkar. Så det var inte så mycket mer att välja på än att kliva ur sängen och traska ut i kylan. Jätte kallt var det idag. Nu hoppas jag i alla fall att tanden blir bättre, annars blir det ett nytt besök i morgon och kanske penecilin på det. Egentligen tänkte jag gå och sova en stund till när jag kom hem, men tar tillfället i akt och försöker skriva lite på min essä istället.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nejmen ush va träligt med visdomstanden! Hoppas skrivandet går bra trots värken!

2009-12-17 @ 08:56:25
Postat av: Sandra

Tråkigt med tanden!

Men det ser mysigt ut att skriva essä med tända ljus!

2009-12-17 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0